2014. október 18., szombat

Strongi gazdit keres


Sziasztok Snacisok!

Bár a hétvégén vásározunk, ami reméljük sikeres lesz, meglévő kutyáinkkal is foglalkozni kell. Sly napja jól sikerült ma, hiszen látogatói, sőt inkább kérői voltak, akik hamarosan már GAZDIK lesznek. Kétkutyások, mert egy már van nekik. :D 
Csütörtök-péntek felé esedékes a két törpénél a varratszedés, és Sly is itt fog valamikor költözni, ezt még egyeztetjük majd a gazdikkal. Sly nem megy túl messzire, Pestre költözik.

Viszont, ha már a fiatalabb elkelt, itt az ideje, hogy Strongnak is megtaláljuk az új otthonát, az új gazdiját. Most, hogy megnyírták, már sokkal snacisabb azért. Nem olyan uszkáros-bichonos :) 

Most akkor jöjjön Strongi gazdikereső-bemutatkozó szövege: 

"Üdvözletem Hölgyek és Urak! 

Én vagyok Strong, a 11 éves fekete-ezüst törpe schnauzer. Kan kutya, immár ivartalanítva. Jelenleg búrával a fejemen közlekedek, olyan vagyok, mint egy lámpa. De persze nem engedtem meg, hogy ilyen fotó kerüljön fel rólam. Nanehogymár :D Helyette itt van pár cuki kép inkább: 


Ugye milyen kis helyes vagyok? Hát persze :D
Szeretnék én is egy saját gazdit és otthon találni magamnak. Lehetek egyedüli, de másik nyugis kutya mellé is mehetek. Viszont ha már van kutyád, inkább szuka legyen, mert a kanokkal néha kekeckedem :) Ági azt mondja, én inkább olyan magamnak való vagyok :) Azt is megengedték, hogy esetleg egy macskusz kitekektusz mellé költözhessek :D Kisgyerek mellé inkább nem mennék, mivel már nem vagyok egy junior korosztályos eb, egy nyugis család lenne a legszuperebb nekem. 
Azt tudni kell rólam, hogy nem vagyok éppen a legszófogadóbb, mert korábban nem foglalkoztak ennyit velem, mint az elmúlt pár hétben. Sőt, ha valami nem tetszik jó snaci módjára morgolódom is egyet. :) De a farokcsóválás is megy ám :D 
A kozmetikát, na azt nem szeretem. Nem vagyok én ehhez hozzászokva. A gépektől kicsit bepánikoltam, és féltettem a fejem is, nehogy levágja az a berregő izé, de aztán megmaradtam, mint látjátok. :)
Szobatiszta vagyok, így lakásba vagy kertes házba kinti-benti tatással költözöm. Jövőhéten lesz a varratszedésem, de akár már jövőhéten cuccolhatok, ha addig egymásra találunk.
Hát ilyen vagyok én, a 11 éves Strongi. De ha engem választasz, biztos nem bánod meg! Sok közös élményünk lehet együtt, és bárkit megmoroghatunk kedvünkre! 
Szeretettel várom a kedves érdeklődő gazdijelölteket Pilisvörösváron! 
Strong" 

ui: Búcsúképek addig is:)


 
 Na fiúk-lányok! Akinek elnyerte a tetszését Strongi, tegye a következőket:
 
1./ www.schnauzermentes.hu - ezen a honlapizén elolvashatod, hogy is lehet egy Strongot örökbe fogadni.

2./ Ha elolvastad és ez neked is megfelel, akkor szintén ezen a honlapizén találsz egy gazdijelölteknek szóló kérdőívet. Ezt bizony ki kell tölteni mindenkinek, aki Strongotakar! Akár csak Bojtnál volt. Meg minden kutyánál.. :) 
Minden kérdésre válaszolj, hogy lássuk mit kínálsz, mert akárhova nem adjuk őt sem, csak a legjobb helyre! :D

3./ Azt fontos tudni és kéretik figyelembe venni, hogy minden kutyánk számára a legjobb, legideálisabb gazdit keressük, így a legmegfelelőbb gazdijelölttel vesszük fel először a kapcsolatot. 
Ha Te vagy az ideális Strong gazdijelölt, akkor Te leszel az. Ekkor jön a legjobb rész, Ágival egyeztettek időpontot és mehetsz látogatóba, hogy megismerkedjetek. Ha van családod vagy van másik kutyád, őket is el kell vinned, hogy felmérhessétek egymást, kinek hogy tetszik a másik. Jutifalatot is lehet vinni persze az egész bandának :)   

4./ Ha minden szuperül sikerül és elnyeritek egymás tetszését, és Ágira jó benyomást tesztek, akkor lehettek Strong gazdik. Utána már csak egyeztetni kell, papírozni, költözni, dicsekedni :D

Ismét kiemelném a két legfontosabbat: 
 
1./ Kistestű kutyát kizárólag kinti tartásra nem adunk örökbe!!! Strongot sem!
2./ Ha nem tudsz eljönni meglátogatni és megismerkedni vele, akkor szintén nem tudjuk örökbe adni neked!
 
Pacsi mindenkinek, és terjesszétek Strongi gazdikeresését, hogy hamar rátaláljon a GAZDI!
Tücsök,
aki kigazdásítja a kutyákat

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More